Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Sam Nilsson - 14 februari 2014 08:21

Hej mina babes! Ni får verkligen ursäkta mig. Jag har haft fullt och det har tamigfan varit ett jävla helvete. Jo uhm jag typ bara.. Orkar inte med skiten snart. Jag har försökt begå. Igen. Det är drf jag varit så inaktiv. Jag kom inte ihåg nåt eller nån (förutom älskade Bella och min bff Linn! Älskar dom). Jag har hållt igång mitt eget liv och nu.. Hur ska man säga?.. Mår jag skit? Det är så mycket. Simon, Paw, Moa, om inte tala om Jojjo.

Jag vill att ni förlåter mig.
Jag kommer inte vara aktiv. Men jag lägger upp nån teckning ibland. Jag saknar er.

Här ta en teckning eller två~
Plus en uppdatering av mig~

Your fallen and broken angel,
Sam

Första teckningen:
Danyal Lucifer Yaeger
Andra:
En paperchild som blev requested av min kompis Paw.
Tredje:
Som tack ritade Paw mig~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards