Alla inlägg under juli 2013

Av Sam Nilsson - 8 juli 2013 17:35

Cx

Ja. Det är Cry som hänger i hans tröja cx

Av Sam Nilsson - 8 juli 2013 17:31

Seriöst?
Ser ni hur tomt det är? Va?
Det är för tomt.

Av Sam Nilsson - 8 juli 2013 11:59

Förlåt. Jag älskar dom.

Jag och Simon klädde ut oss till dom en halloween. Jag var Cry (är brunhårig) och Simon var Pewds (han är blond).
Det är inte vi på bilden
<.<
>.>
v.v
{Jo det är det cx}

Ehehe.. Vad långt ner Simo-- Jag menar Pewds han är.
<.<

Av Sam Nilsson - 8 juli 2013 11:08

Namn: Darcy
Fullt namn: James 'Darcy' Rayne

Här är han.. Darcy cx

Höhöhö.. Mage >\\\>
cx

Av Sam Nilsson - 7 juli 2013 17:34

Okej. Som de flesta vet, så är jag "känd" för mina Rollspel på MSP. Jag är skaparen till VW (Vampire World) rollspelen och jag har mina orginal mallar.

Jag och en kompis pratade om Darcy (utalas Darsej cx ) och hans utseende.
Vi bestämde oss för att rita varsin version.

Ni ska få en liten Sneak Peak bara för att jag är snäll :'3

Jopp. Det var nog det. Haha. Ja..

Av Sam Nilsson - 7 juli 2013 04:57

Jag älskar er så jävla mycket. Ni fattar inte.
Ni får mig att le. Jag älskar era komentarer. Jag gillar hur ni är ärliga. Hur ni inte har något problem med min sexualitet. Jag bara.. Agjkfkfjjgxhlkakht.kghljhkk Jag måste börja lägga upp bilder igen. Haha. Det förkänar ni.

Btw.. JA JAG ÄR TRÖTT SOM FAN :'D.

Mvh, er bög och emo prins,
Sammie :'3

Av Sam Nilsson - 5 juli 2013 14:44

Jag är inte Bi längre. Nope. Inte alls. Hah! Jag är så mycket bög nu.
Jag har en kille. Jag ritar.. Gay.. Teckningar..

Jag älskar det! Att kunna säga att jag är bög. Och att folk tycker att det är okej.
Fast lite hat får man ju. Men skit samma! Nu vet ni. Jag är lika mycket bög som Harry och Louis (jag älskar Larry! cx )
Hah! Det var skönt att säga det.

Nu kan jag äntligen lägga upp riktiga teckningar. C:

Det var därför jag bara ritar killar. Jag gillar inte tjejer.. På det sättet cx

Med bögiga hälsningar, Er Emo Prins,
Sammie :'3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards